dinsdag 22 juli 2008



Dit deed mijn kleindochter gisteravond toen ze haar verjaardagsquiltje kreeg, ze was er erg blij mee, gelukkig maar :-) het is zo'n heerlijk gezicht als je zo'n stralend smoeltje ziet en daar doe je het toch voor.


Ik zit 4 dagen alleen in huis en dat is toch vreemd, de enige keren dat Dick en ik apart sliepen was als ik in het ziekenhuis lag en nu zijn we zomaar 4 dagen zonder elkaar. Onze oudste zoon vond het leuk als zijn vader mee ging naar België om een houten vloer te leggen en tot gisteravond twijfelde Dick nog om te gaan, want hij vindt het zonder mij ook niets aan, dat krijg je nu na ruim 40 jaar huwelijk ;-)

Maar ik ga lekker hele dagen zitten naaien, ik wil nog een hart maken voor mijn lief en hem dat vrijdag geven en verder staat er nog genoeg op stapel om afgewerkt te worden, vervelen is er niet bij.

Geen opmerkingen: