maandag 13 juni 2011

Vandaag dit snelle blok gemaakt, vrijdag neem ik hem mee naar een quiltvriendin en daar kan hij gevoegd worden bij de andere blokken voor een troostquilt, ik moet er nog een maken, maar de juiste stof moet nog deze kant op komen, want die had ik niet in voorraad.
Vandaag een lekkere rustige dag, het spookje zit heerlijk te spelen en af en toe speelt ze Angry bird achter de computer, ook wilde ze weer leren punniken, maar haar geduld was snel op, ik denk niet dat het er in zit bij haar, wel bij haar andere nichtje, die heeft net als haar oma engelengeduld.
Gisteren waren mijn oudste DD en SIL hier met 3 kleinkinderen, de andere 2 waren bij hun vader, ook mij moeder even opgehaald, het was erg gezellig en volgende week komt Dylan hier voor het eerst logeren, we zijn heel benieuwt hoe dat zal gaan.

2 opmerkingen:

Lida zei

Mooi blok en mooie stof! Was dus weer een heel gezellige bende! Genieten, groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

Wat een mooi blok, en wat leuk dat jullie samen een troost quilt maken.
Groetjes Joke