zaterdag 25 juni 2011

Opnieuw begonnen met een aapje, het proefaapje uitgehaald, die was niet mooi meer na zo vaak terugbreien, deze is nu helemaal goed en ik ben al bij zijn kontje :-)
Het spookje heeft mij de opdracht gegeven om haar aapje in het rose te breien, ook met een rose broekje, want blauw is voor de jongetjes, ze vond het niet erg dat deze naar Dylan ging, dus nu maar zien dat ik die rose ook nog kan breien voor dat we op vakantie gaan, dan hebben de jongste er ieder een.

Van de week zat het spookje hier achter de computer en opa moest ineens hard hikken, komt er droog vanachter de computer "Opa deed dat niet zeer?" het is en blijft toch een lekker ding.

5 opmerkingen:

martine zei

Knap hoor, ik heb nog niet zo veel geduld gehad om hem te breien.

Berna zei

Wat een schattig aapje!
De kids zullen blij zijn met zo'n breiende oma.

Johanna Zweden zei

Sterkte met het breien, maar het gaat je zeker lukken. Groetjes Joke
Ps regen dus geen feest vandaag, en Simba is gisteren verdwenen.

Anoniem zei

Ik heb het patroon ook besteld Inze, en meteen een leuke bol wol er bij, maar ik heb wel iemand die hem of haar voor me wil breien.

groetjes, Jeannet

Lida zei

De opmerkingen van kleine grut zijn zo heerlijk eerlijk, dat is genieten en ze worden zo snel groot, dus neem er nu de tijd voor en succes met de roze aap! Groetjes
Lida