donderdag 2 juni 2011

Het heeft niets met quilten te maken, maar bij deze vetbal is het altijd een drukte van belang, een nestje heb ik niet gehad dit jaar, maar alle jonkies komen op het balkon, hier zien jullie er vier hangen, het zijn er ook wel eens meer, maar die heb ik nog niet op de foto kunnen krijgen, nr. 4 zit achter de vetbal.
Het is hier weer gezellig druk, alhoewel, ze liggen allemaal nog te slapen, 10 uur krijgen ze een ontbijtje, met croissants, gekookt eitje, mini broodjes, verse jus d'orange en wat ze verder nog willen hebben, zij van de overkant ontbijten dan ook mee, mijn moeder vond het allemaal te druk, dus die blijft vandaag thuis, maar we halen morgen de schade wel in.
Gisteren ben ik ook nog even met onze middelste kleindochter en jongste DD naar de kringloop geweest, en toen kwam ik dit bedtafeltje tegen en deze mooie blauwe schaaltjes, zeg daar maar eens nee tegen en de prijs.....€ 7,--
Fijne dag allemaal, aan het weer zal het niet liggen.

Geen opmerkingen: