dinsdag 14 december 2010

Zo zit je wakker te worden met een senseo, zo ben je onderweg naar de Winterefteling.
Dat gebeurde gistermorgen, nu doen mijn nek en rug pijn van de attracties, maar dat had ik er graag voor over, want wat is dat leuk, zeker in gezelschap van het spookje en haar vader en moeder.
Er zijn foto's gemaakt maar die heb ik nog niet, alhoewel er vreselijke van mij tussen zullen zitten, want ik heb bijna de hele dag met een unoxmuts op  mijn hoofd gelopen, het was ook zo koud.
Ze hebben heel gezellig geschaatst daar en zijn in verschillende attracties geweest, het spookje met haar vader en moeder ook heel stoer in de bobsleebaan  en dat ging heel hard, maar spookje vond het geweldig, we hebben bij de sprookjesboom naar een sprookje staan luisteren, wat was dat leuk en opwarmen deden we bij de diverse vuren en met warme chocolademelk en 's avonds was het allemaal sprookjesachtig verlicht, het is een aanrader.

4 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Goedemorgen!! Jij hebt een leuke dag gehad. Het is prachtig nu in de winterefteling..

Lida zei

Wens je sterkte met botten en spieren en het velletje niet te vergeten!! Oh en heb je nog wat aan de CWD gedaan?
Groetjes
Lida

Jossie zei

Oh Ines, wat klinkt dat weer gezellig. Het moet inderdaad een sprookje zijn. Mogen we wel een foto van je zien MET Unoxmuts ;-)
Sterkte met spieren en botten. Doe vooral voorzichtig!

Anoniem zei

jij hebt dus genoten,nu maar even bijkomen dan.
liefs hermie