dinsdag 21 december 2010

Gekleurde lichtjes bij onze jongste DD, het rood overheerst 's avonds, mijn DH had haar al gevraagd of ze een bijverdienste had, ze had toen bijna de lichtjes weggehaald ;-)
Na het bad, lekker ingepakte in oma's badjas, in het grote bed van oma en met haar Pipie, duim en kijken naar Scoobidoo haar lievelings programma, ze hoefde niets meer te snoepen, want haar buikje zat veel te vol met gelukkigheidjes.
Ik ben al lekker opgeschoten met mijn blok, ik hoef er alleen de bloemen nog op te appliqueren, het resultaat laat ik morgen zien. 

4 opmerkingen:

crea annemieke zei

Gezellige loge zo! Woon jij zo dicht bij je dochter? Wat grappig zeg!
hele fijne dag nog met veel handwerkplezier, maar dat komt wel goed , denk ik.
Dag Ines, groetjes van Annemieke

Wilma Kuin zei

hahaha.... geweldig!! Zo krijgt pa een hoop voor elkaar..

wat een heerlijk kind is het toch!!

Fijn om je dochter zo dichtbij te hebben. Ik moets er erg aan wennen maar geniet er nu zo van...

Jossie zei

Op de foto valt het rood wel mee ...LOL
Spookje ligt er als een prinses bij. Heerlijk dat jullie zo dicht bij elkaar wonen. Wij wonen elk 200 km bij elkaar vandaan in verschillende richtingen. Dus nooit eens even gezellig bij elkaar op de thee.

jose zei

Heerlijk weer bij gelezen bij jou,geniet hier altijd van jou gezellige verhalen en over de kleinkinderen. Ik volg niet alles momenteel.

Maar als ik dan bij jou langs kom, is het genieten.

Fijne dagen geniet ervan met iedereen om je heen.

Liefs José