donderdag 2 december 2010

Dit is het uitzicht vanaf mijn computer, brrrrrrrrrrrr ik krijg het er koud van, maar het is en blijft een mooi plaatje.
Gisteren heerlijk geshopt bij Intratuin en het spookje vond het geweldig, al die lichtjes en mooie dorpjes, de speciale items, het was weer prachtig om te zien, toen haar mama vroeg hoe ze het allemaal vond, zei ze"met een stralende toet "ik heb allemaal gelukkigjes in mijn buik" die kregen wij van haar.
Gisteren nog 2 blokje van de LIB gemaakt, vandaag weer wat meer gaan doen, ik moet nog baisband maken voor de bloemen van mijn huis en straks boodschappen doen met mijn moeder.

5 opmerkingen:

Annelies zei

Ik was net even buiten en het is al weer zo koud !! Prettige dag.

Dorine zei

mooi plaatje.
Als j straks naar buiten gaat pas je op het is erg koud en glad hoor.
groetjes Dorine

goof zei

Ben helemaal ontroerd door de gelukkigjes,... wat is ze toch een lief spookje,...
:o)
Kerstkaarten, da's ook een idee, ben daar altijd laat mee,...
*Ü*

katrien zei

Ja nu kunnen we wel leuke plaatjes maken ,maar als je erdoor moet dan is het wel niet zo plezant.

inge zei

achter glas is het heel mooi hé!