zondag 3 mei 2009

Veldhoven viel voor mij tegen, er waren prachtige quilts maar de meeste hingen zo hoog en ver weg dat je niet kon zien wie ze gemaakt had en zeker niet of ze met de hand of machine waren gemaakt, voor mij een enorme tegenvaller, je moet een quilt ook van dichtbij kunnen bekijken, dat was vorig jaar beter, mijn schoonzus dacht er precies zo over, moest ze wel anders had ik haar geslagen ;-) ik denk dat ik volgend jaar een keertje oversla.


Wat wel weer goed was en daar hebben de mannen dankbaar gebruik van gemaakt, is het busje van Q-Wish http://www.q-wish.nl/ waarmee je gratis vervoerd kon worden naar het centrum van Veldhoven en naar hin winkel, de mannen hebben lekker op een terras gezeten terwijl wij de tentoonstelling bekeken en later met het busje naar de winkel en daarna nmaar het terras en toen mochten we bellen als we weer terug wilden, erg leuk geregeld.


Ik heb geen foto's gemaakt want je moest je nek verrekken om de bovenste foto's te maken en we kregen een boekje maet alle quilts erin, de winnaars waren wel goed, maar ik vond het belachelijk dat een Arnold Cosman niets gewonnen had, want zijn gequilte vrouw was prachtig en verdiende zeker een prijs. http://www.cosman.nl/gallery_nl.php?pg=1&sr=n kijk maar eens op zijn site.
Bij thuiskomst gisteren stond dit kleine spookje ons alweer op te wachten en hebben we nog even met haar kunnen keuvelen.
Vanmiddag op mijn gemak een blokje maken, weet nog niet welke, keus genoeg en een baan aan mijn HAL maken, dan kan die ook weer even opgeborgen worden.



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ines,
ja we hebben een gezellige dag gehad, heerlijk op het terras gezeten.Busje komt zo,busje komt zo, hahahaha, het was ideaal om zo te worden vervoerd. Alle lof voor Q-wish.
Ik ben het helemaal met je eens wat de quilts betreft. Je kon ze niet goed bekijken en ik had vanmorgen nog pijn in mijn nek.
De helft van wat hoog hing heb ik dus niet bekeken en wat op gewone hoogte hing kon ik ook niet goed zien,want je stond er te ver af.Ik wil ze ook graag van dichtbij bewonderen.
Volgende keer een verrekijker meenemen dus.
groetjes Hermie

inge zei

was jij gisteren ook in Veldhoven???