maandag 11 mei 2009

De top is af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hij is af, ik heb wel een beetje zitten vogelen want van sommige stofjes had ik niet genoeg meer dus de hoekblokken zijn anders van kleur geworden, maar dat stoort mij niet, misschien quilt ik daar iets met rood quiltgaren, moet kunnen op de hoeken en het maakt deze quilt dan meer net even anders, volgende week ga ik hem op mijn gemak sandwichen en de draden eraf knippen en hem uiteraard keurig strijken.
Ik ga nu op mijn gemak wat quilterigs zoeken wat ik lekker met de hand kan doen, ik denk dat ik verder ga met de NI en eventueel kan ik ook nog verder met sashiko, genoeg voor handen en dan heb ik ook met HAL nog en hier en daar wat breiwerk, maar daar heb ik nu weer tijd voor.
En natuurlijk ontbrak zij ook niet vandaag en omdat oma het te druk had achter de naaimachine kon zijn even achter de computer, ze vond het geweldig en liet zien dat ze net zo snel kon typen als oma ;-)

16 opmerkingen:

Berna zei

Hij is prachtig! Het stoort idd niet dat de hoekblokken anders zijn.
Berna

Yvonne aka sommeke zei

Bravo voor een schitterende top! Mij storen de andere stofjes in de hoekblokken ook helemaal niet! Véél plezier met het quiltwerk!

Jossie zei

Oooh wat is het een mooie top geworden. Weet je al hoe je gaat quilten?

Crea Annemieke zei

Goedenmorgen Ines,

Heel mooi geworden.Maar wat een werk.Dat verdiend wel een mooi plekje.En als zoethoudertje mocht je kleindochter achter de computer.Goed idee, want dan zijn ze meestal wel rustig.
Fijne dag en succes met al je andere werkjes.,Annemieke

Guute zei

Ines, hij is prachtig geworden. En als je 't niet gezegd had, zou ik het zelfs niet gezien hebben dat de hoekblokken niet van dezelfde stofjes zijn. Nu het zware werk.

katrien zei

Prachtig is ie.

Leintje zei

Woooohhhhhh, wat is íe prachtig geworden! Je hebt echt eer van je werk, en hij is helemaal goed en evenwichtig van kleur! Die mag straks toch wel een prominente plek in huis krijgen?
Op naar de volgende....

Groetjes, leintje

lut zei

Prachtig, Ines!

mia zei

geweldig Ines
zeker een compliment waard , ben dan ook heel trots op je .
Groetjes Mia

Anoniem zei

PRACHTIG !!

OO wat een werk zit er toch in een quilt.
Ik heb er bewondering voor, en dat tussen de drukte door.

Veel succes én plezier !!

mm

wilma zei

Geweldig!!! Bravo!! Hij is erg mooi geworden, Ines!!

quilting Jeannet zei

Wat is dit een beauty geworden Ines ! echt iets om trots op te zijn, wat zal die mooi over je bank liggen !!

groetjes, Jeannet

betty zei

hoi Ines, wat is je top mooi, prachtig gewoon. Goed opgelost met de stofjes voor de hoeken en met rood gequilt trekt het weer naar de andere blokken toe.

Annelies zei

Schitterend !! Wat is hij mooi geworden. Echt iets om trots op te zijn.

Anoniem zei

Hoi Ines,
Geweldig, je doorzettingsvermogen is beloond. Goed gevonden om het stoftekort zo op te lossen.
Dikke complimenten
groetjes Hermie

Heleen zei

Wauwwwww, Ines wat isie mooiiiiiii.
Super! Je mag super trots zijn. Het is een echte beauty.