maandag 4 mei 2009

Eerst maar eens een foto gemaakt van mijn schatten uit Veldhoven, dit zat er allemaal in een plastic verrassingstas voor 5 euro, een grote kerstlap, 1 kleine, een grote bruine lap en een piepkleinlapje, wax, bobbinhouders, klevend schuurpapier en mallen voor de dresden plate, is toch niet slecht.
De kit heb ik gekocht bij de Haan en Wagemakers en het gum en de naalden bij Q-Wish, ik kan voorlopig weer vooruit.


We vertrekken over 2 uurtje naar het AMC in Amsterdam, waar Jara weer haar jaarlijkse checkup krijgt vanwege de doorgemaakte ziekte van Kawasaki, Jara doet namelijk mee aan een onderzoek, want ze weten nog heel weinig over het ontstaan en wat de ziekte op de lange termijn doet, dus zo'n onderzoek is erg belangrijk, ook voor Jara. http://www.stichtingstika.nl/ziektevankawasaki/ziektevankawasaki.html
Ze wordt dan weer van top tot teen nagekeken en er wordt een echo gemaakt van haar hartje en van de kransslagaders in haar hals, uiteraard moet er ook bloed geprikt worden, hopelijk verdoven ze het een beetje met zalf, het wordt dus een dag van wachten en hopelijk met een goede uitslag.

9 opmerkingen:

Guute zei

Mooie aankopen! Ik ben niet naar Velthoven geweest en zo te zien hoeft het mij niet te spijten. Ik duim voor je kleindochter.

Annelies zei

Sterkte vandaag met Jara.

De kit van Den Haan en Wagenmaekers is één van de dames van mijn Bee aan het maken. Ik vind hem erg mooi.

katrien zei

Leuk je aankopen.

Yvonne aka sommeke zei

Mooie Veldhoven-buit, hé!
'k Duim mee voor Jara!

Leintje zei

Allereerst sterkte met de kleine meid! Gelukkig mag ze een gewoon leven leiden!

Mooie aankopen, speciaal de kit van de Haan en Wagemakers. Erg mooi is die! Weet je dat de zaak overgenomen is door Petra Prins uit Zutphen? Wil je ook wel een nacht opgesloten zitten (met het licht aan natuurlijk).
En nee, ik ben niet ziek, maar het verhaal staat al op m'n logje. Zal het niet meer zo lang laten duren.

Liefs, Leintje

Crea Annemieke zei

Wat een leuke aankopen.Wel een beetje jammer dat het tegenviel.Zeker als je een eind moet rijden.Gauw vergeten maar en thuis lekker weer verder quilten en haken en naar je eigen werken kijken, die zullen vast niet zo hoog hangen!!!

groetjes van Annemieke

Berna zei

Zelf was ik nog nooit in Veldhoven geweest dus ik heb geen vergelijk met voorgaande jaren. Op zich vond ik de tentoonstelling niet zo heel bijzonder maar dat kwam meer omdat er niet echt veel van mijn smaak tussen zat. En inderdaad, de quilts hingen erg hoog.
Meer je kit van DH&W is erg mooi. Ik vrees dat ik daar toch ook een keer aan moet geloven.
Sterkte met je kleindochter. Ik heb begrepen dat deze ziekte op zich vanzelf weer over gaat maar dat deze kinderen voor de gevolgen van de ziekte onder controle blijven.
Groetjes
Berna

Anoniem zei

Hoi Ines,
We duimen voor een goede afloop van het onderzoek.
Het is toch nog ergens goed voor geweest dat je naar Veldhoven bent geweest,anders had je niet zo'n mooie buit gehad.
groetjes Hermie

A3jana zei

Leuk hé? die tas van de Quiltpuzzel heb ik ook gekocht en er zat héél veel in, de waarde was zeker meer dan die 5 € !
En die hoog gehangen quilts vond ik ook helemaal niet fijn! Ik heb er een mailtje aan de organisatie voor verstuurd, ze mogen best wel weten dat er heel veel mensen waren die dat niet prettig vonden! De achtergrond vond ik wel mooi en de plaatsing van de winkeltjes ook.
groetjes.