dinsdag 17 maart 2009

Storing en een paasquiltje















Gisteren mijn werkhoek helemaal omgegooid, om daarna tot de ontdekking te komen dat we geen internet en telefoon meer hadden, maar de kamer was keurig geworden, heel praktisch en nog gezellig ook.
Eerst zelf alles proberen om het weer aan de praat te krijgen, want ik ben niet voor een gat te vangen, alles getest maar niets hielp, toen maar de Ziggohelpdesk gebelt en daar een poos mee aan de mobieletelefoon gezeten en die kwamen er ook niet uit, maar er zou morgen (vandaag) tussen 12 en 6 een monteur komen.
Tja en daar zit je dan, geen internet, hoe overleef ik dat..........nee hoor, ik ben gewoon lekker op de hand aan het apliqueren gegaan en heb me prima vermaakt.

Dus jullie zien mijn nieuwe indeling van mijn werkhoek en het leuke paasquiltje wat ik heb gemaakt en het spookje vond al dat zij het moest hebben, want het was haar lievelings haasje.
Ik heb me gisteren ook nog opgegeven voor een leuk nieuw project bij Lappenleintje, ga er maar eens neuzen, ze is zo lekker bezig. http://www.lappenleintje.nl/







11 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent een grote lieverd, maar ik mail je één dezer dagen wel even privé!
En dat kamertje, 't was al een lekker hok maar nu vast nog lekkerder!

Anoniem zei

Spannend he, dat project van Lein. Nou ik ben ook van de party hoor.
Lijkt me super.

Anoniem zei

Dag Ines,

Wat een heel verhaal weer.Leuk geworden, maar minder leuk zonder internet.We zijn er zo aan gewend dat alles het maar doet. maar o wee,,,,
Leuk paasquiltje hoor.
Groetjes Annemieke

Berna zei

Opgeruimd staat netjes. En wat een leuk paasquiltje!
Groetjes
Berna

Annelies zei

Wat een lekkere werkhoek.
Je paasquiltje ziet er erg leuk uit. Ik kan me voorstellen dat het spookje vooraan staat om het in bezit te nemen.

Anoniem zei

Leuk paasquiltje

Anoniem zei

Heerlijk die werkhoek voor jezelf! En lekker ruim ook! Als internet het niet doet is het de eerste dagen heel vervelend en mis je het, maar daarna is het ook heerlijk om je aandacht weer es aan andere dingen te geven...

Anoniem zei

Hallo Ines,
Een mooie verandering van je werkhoek. Lekker dat je nu naar buiten kunt kijken als je aan het computeren bent.
groetjes Hermie

Guute zei

Netjes opgeruimd! Als ik dit doe, heb ik onmiddellijk zin om het weer vol lappekes te gooien.

Anoniem zei

Leuk paasquiltje.

Corrieneeltje zei

Oh, oh, dan heb je wel heel rigoreus opgeruimd Ines als je zelfs je internetverbindingen wegpoetste, maar wat een heerlijke werkplek heb je gecreëerd, ik ben ook zo'n bofferd met een mooie werkkamer.