maandag 2 maart 2009

Alweer een nieuwe week



Alles moet deze kleine eigenwijs keuren, nu is het een quilt, maar ook lapjes en blokken ontkomen niet aan haar scherpe blikken en wanneer zij het heeft goedgekeurd dan mag ik verder :-)






Aan deze quilt had ik niet meer zoveel te doen, ik heb de sashings doorgequilt op de machine en woensdag even naar In de Emma voor extra stof, want ik kan de restsof nergens meer vinden, dat was met mijn moeders quilt ook al zo, ik vrees dat ik de stof op een of andere manier ben kwijtgeraakt, nu maar hopen dat ze nog wat van deze stof heeft.




Dit is een dagelijks beeld voor mij, het spookje op de schommel en mijn jongste DD aan het duwen, ze genieten er alletwee van en het is toch heerlijk dat je dit mag meemaken zo voor je deur.

Als ze uitgeschommeld is moet ze even naar boven om bij oma en opa iets te drinken en te snoepen en dan worden we weer op de hoogte gehouden van wat ze allemaal die dag heeft gedaan.

Morgen eten ze weer hier, want dan gaan haar paps en mams naar de yoga en dan mag zij na het eten in het grote bed televisie kijken en dat is voor haar het mooiste wat er is :-)

Hier nog een foto van Jara met haar vader, het zijn 4 handen op een buik en haar papa is stapelgek op haar.





2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je boft met zo'n heerlijk spookje altijd dichtbij!

Anoniem zei

Ines wat heb jij toch een pracht van een kleindochter die ogen de ondeugd straalt er van af maar ik zie dat Papa dat ook hebt lol .geniet er maar veel van .

christine