woensdag 11 maart 2009

Gisteren aan het stoeien geweest met dit paneeltje, ik kreeg het blad linksonder niet goed en op een gegeven moment ga je dan knoeien, want je blijft weg vegen en opnieuw opzetten, nu laat ik het even zo en kijk er elke keer naar, dan kom ik er vanzelf achter hoe ik het blad wil hebben.
Ik kwam dit paneeltje ook weer tegen en ik zal toech maar eens op zoek gaan naar lijstjes want het is toch zonde om ze in een hoek te laten staan.
En hetzelfde moet er met deze gebeuren, ze zijn beide al 2 jaar geleden gemaakt en ze lagen gezellig met zijn tweetjes in een la en jullie willen niet weten hoeveel er in die lade ligt, een hele stapel aquarellen en een hoop studies, zal toch eens moeten gaan ruimen ;-)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Goedenmorgen Ines,

Mag ik de eerste zijn vandaag.Wat een prachtige werkjes.Zeker te mooi om in de la te laten liggen.Ik zou er maar mooie lijstjes om doen en ophangen.
Fijne zonnige dag toegewenst van Annemieke

Anoniem zei

Oh, Ines, dat laat je toch niet in een la liggen! Heb je niet een mooi stukje muur in huis waar je ze allemaal bij elkaar kunt hangen? Zo mooi!

Anoniem zei

Oh wat knap!!! Deze moet je zeker niet in een la laten liggen!!

BRAVO!!!

Anoniem zei

Oh wat mooi, net echte bloemen. Prachtig gewoon, zou ik ook niet in een lade laten liggen. Zonde..
Wens je nog veel inspiratie en lieve groetjes Carla uit luxemburg.

Anoniem zei

Wat zijn ze mooi Ines!! Die leg je toch niet in een la?! Je hebt vast wel een muurtje om ze op te hangen. En anders heb ík nog wel een muurtje waar een plekje ingeruimd kan worden! LOL ;-)))

Anoniem zei

Schitterend.

Ben weg van dat blauw.
Zeker weer ophangen, zó mooi.

MM

Anoniem zei

Oef, wat mooi, zoner lijst zijn ze ook mooi om op te hangen hoor.
Liefs Hermie

Corrieneeltje zei

Hopelijk zijn ze inmiddels ingelijst en geniet je er weer volop van. De middelste stal mijn hart.