donderdag 22 januari 2009

Nogmaals getagged

Ik was ook getagged door Lein en dat had ik helemaal niet gezien, dus nog een foto, dit keer een van mijn oma de Jong alleen, ze was toen al in de 90 en een krasse oude dame, dit vind ik zelf een ontzettende leuke foto, want bij hoge uitzondering heeft ze hier een heerlijk ontdeugend koppie en dat had ze niet vaak.

Vandaag druk geweest met een blauwe stitcherie en het wordt een schatje, mijn jongste dochter heeft hem al gearresteerd want hij is haar op het lijf geschreven.
Vanmiddag nog even samen met mijn moeder koffie wezen drinken bij haar, want overgrootoma wil altijd haar achterkleindochter even zien en ze had een das voor haar gemaakt, bij het weggaan werd me toegeroepen dat ze morgen weer bij mij kwam spelen, dus dat wordt weer gezellig.

Morgen een drukke dag, eerst naar de cardioloog voor de jaarlijkse controle, dan naar de huisdokter en in de namiddag krijgen we vrienden op bezoek en die nemen een indische rijsttafel mee, heerlijk en ik hoef me niet druk te maken om de boodschappen.
Zij moet altijd erg uitkijken met eten, want ze heeft 2x een levertransplantatie gehad, gelukkig is die tweede goed gegaan en geniet ze nog steeds volop van het leven en zeker van haar kinderen en kleinkinderen.

2 opmerkingen:

BizarreQuilter zei

I love this photo. It is so special. I can see this shows some of the things about her that you like best.

Loz in Oz

Anoniem zei

OH schattig!!! Wat een heerlijk toetje!!!