donderdag 22 januari 2009

Getagged!


Ik ben getagged door Carla van de http://dehobbykamer.blogspot.com/ en nu moet ik dus duik nemen in mijn 4e fotomap en daar de 4e foto van nemen.
Het is deze geworden, een foto van mijn oma en opa de Jong met al hun kinderen, mijn vader is degene met het meeste haar, jammer genoeg zijn de meeste overleden, alleen mijn oom Toon leeft nog, dat is een nadeel van het ouder worden, er vallen er zoveel weg, mijn vader was pas 53 toen hij overleed.
Nu moet ik 4 anderen taggen, eens even kijken, Jeanneke vanhttp://www.jeanneke.com/#category12
Ik ga ze nu een berichtje sturen en dan maar kijken of ze het ook leuk vinden.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lief van je Ines dat je mij getagged hebt.
Maar ik laat het hier maar bij, ik heb namelijk geen idee wat ik nu moet doen en wie ik nu moet gaan taggen ;-)

Liefs, Ria x

Anoniem zei

Leuke foto!!
Overal kom ik logs tegen die getagged zijn.....

jolie zei

Heb het gevonden Ines.. zal eens kijken wat ik er mee ga doen. Eerst maar eens kijken wat de 4e foto in mijn 4 fotomapje is.. ben daar wel heel nieuwsgierig naar..

Anoniem zei

Je was zelfs twee keer getagged, want gisteravond had ik je al getagged. Leuke foto uit de oude doos, alleen jammer dat er dan zoveel zijn die je moet missen, waaronder natuurlijk je vader.
Groetjes, Leintje