dinsdag 13 januari 2009

Gisteren weer een NI blokje gemaakt, de kleuren zijn in het echt wel helderder en hebben een sprankelende uitstraling, ook wel een beetje oerhollands vind ik, het zijn leuke blokjes om te maken, lekker lui in mijn stoel en de buitenwereld buiten gesloten, heerlijk.
Ook heb ik nog wat zitten haken en de eerste baan is bijna klaar, er zitten wat foutjes is, maar dat laat ik zo, alleen ik weet waar ze zitten en je moet erg goed kijken wil je ze zien.

Het kleine spookje was hier uiteraard ook weer, haar mams moest naar mensendieck en zij kwam gezellig bij oma lunchen, kind eet niet maar vr..... en haar middagdutje doen en aangezien oma een flinke pan maaltijdsoep had, bleven ze daarna ook maar eten en was het 19.00 uur weer rustig in huize Weltevree.

DH gaat straks met zoon op autojacht, want we zijn momenteel autoloos en dat is toch wel erg lastig, hopelijk vinden ze wat leuks en zijn we snel weer mobiel en hoeven we niet meer de auto van de jongste te lenen, alhoewel die daar helemaal niet mee zit.

Morgen is de middelste kleindochter hier, die haalt DH elke woensdag uit school en onze oudste DD haalt haar 's avonds weer op, de kleinzoon blijft gewoon thuis, het is een heel makkelijk lief meisje en die stort zich altijd gelijk op mijn tekenspullen en leeft zich dan helemaal uit, ze is 7 en een heerlijk ding, af en toe kan ze lekker tegen je aankruipen, met haar bijna vergane knuffel en dan is het helemaal goed, uiteraard komt het kleine spookje dan ook, want die is stapelgek op haar grote nicht.

7 opmerkingen:

Annelies zei

Weer een mooi blok Ines.
Leuk dat jullie zo in de weer zijn met kinderen en kleinkinderen.

Anoniem zei

Wat worden die blokjes toch mooi! De hollandse sfeer is zo prachtig!
Wat heerlijk toch hè, die kleinkinderen. Elke keer weer even genieten, en qua leeftijd zijn ze nu nog zo lekker van jou. Ooit trekt het de grotere wereld in, maar tot die tijd moet je zo veel mogelijk genieten.

Anoniem zei

nog een mooi blokje ebij.

Anoniem zei

oe..alweer een NI blokje..mooi hoor lekker fris blok!!!!
gezellig met al dat mensenvolk om je heen...klinkt allemaal zo gezellig!!;0)))

Anoniem zei

n.a.v. foutje

Jij mag nooit meer raden, want je had natuurlijk door dat mijn broer homo is (LOL). We zeggen daarom altijd tegen pap: Pap, jij kan alleen maar meiden maken. Maak je toch een zoon, is het een halve meid. Hilariteit natuurlijk!

Anoniem zei

Heel mooi blok!

Anoniem zei

Leuk dat je ook de NI maakt, ik vind het hartstikke kanp, vooral de pietepeuterige kleine stukjes en gebogen lijnen en applicaties schrikken mij af! Mooie kleuren: blauw!