woensdag 17 december 2008

Vandaag heb ik dit kompas afgemaakt en hij is prachtig rond en bolt niet op in het midden, pfffffffffffffffffffffff ................... het was een echte klus en ik heb precies gedaan zoals het in het boek stond, niets gespeld en alles op de naaimachine en het klopt als een bus, of als een zwerende vinger, of ......................., morgen ga ik hem vierkant maken en dan kunnen de blokken er om en dan is het midden al helemaal klaar, maar er komen nog meer van die kompassen, dus voorlopig nog genoeg te doen.

Ik moest vanmiddag om 14.50 uur bij de oogarts zijn en ik hoopte met een uurtje weer klaar te zijn, vergeet het maar, ruim 2 uur later stonden we pas weer buiten, maar wel met een goed bericht, mijn rechteroog is niet verder achteruit gegaan, niet dat ik er nog veel mee zie, maar genoeg om nog te mogen autorijden, alhoewel ik dat tegenwoordig alleen nog maar hier in het dorp doe, ik hoef pas weer over 4 maanden terug te komen.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Je wordt ook een machinemens! Ach, voor die kompassen is dit het ideaal. 't Ziet er alleszins heel mooi uit.

Yvonne aka sommeke zei

Wooow Ines, prachtig werk heb je geleverd! (en dan lees ik later nog dat je eigenlijk niet zo best meer ziet) Hoedje af hoor!

Blackbird zei

Prachtig kompas gemaakt meisje. En wat heerlijk dat je oog stabiel is, want anders wordt je wereldje zo klein hè! Dat zijn opbeurende berichten zo voor de feestdagen!!

Liefs Leintje

Anoniem zei

Heel mooi compas! Goed dat je terug iets beter bent. Fijne dag!

Annelies zei

Een erg mooi kompas !!
Fijn dat het goed was bij de oogarts.

Anoniem zei

wauw wat is je kompas prachtig zeg . ben heel benieuwd hoe hij wordt als de quilt klaar is.
en niet gespeld of niks knap gedaan .

christine

Anoniem zei

Fijn zo'n positief bericht voor de feestdagen. Heerlijk geniet er maar van en veel sukses met de rest van de quilt. Hij wordt zeker heel erg mooi. Sterkte en fijne feestdagen en gezond 2009 wenst Carla uit luxemburg

Anoniem zei

Jemig zeg!! Niet zo goed kunnen zien en dan dit??!!
Petje af!!!

Anoniem zei

Dat is een goed bericht van de oogarts zo vlak voor de feestdagen.

Prachtige kleuren heeft je kompas!