vrijdag 12 december 2008

Obama en nearly insane

Vandaag kwam Nearly insane binnen, ik gan nu ook tot die groep behoren die of al insane zijn, of het binnenkort worden. Ik heb het bij van de Moosdijk gekocht het was daar nog geen 20 euro en toen moest ik het natuurlijk bestellen, op mijn gemak heb ik het door zitten kijken en ik krijg acuut nog meer respect voor Liz Lois, wat een heidens karwei moet dat geweest zijn en natuurlijk voor de maaksters die hem al gedaan hebben, of er nu mee bezig zijn. Ik begin er volgend jaar mee en wil dan elke week een blokje maken, als dat niet lukt, ook geen ramp, want dan doe ik er gewoon langer over.



Doe mee met Leintjes actie en maak een klein quiltje en laat dat op 20 januarie op je weblog zien, lees maar even bij http://leintjes.web-log.nl/

Verder weinig te melden op quilt en breigebied, heb het aardig druk gehad en ben met mijn wolhemelblok nog niet erg opgeschoten. Morgen weer verder met de les van de medallion sampler deze duurt een hele dag en dan krijgen we ook een heerlijke lunch en het is gelelligheid troef natuurlijk, maar na afloop kunnen ze mij opdweilen.

Gisteravond zijn we nog even langs de dokterspost gegaan voor mijn DH, die heeft van de week laminaat op zijn hand gekregen en het begon ineens ernstig te onsteken, ze hebben het daar afgetekend en er moet nat verband omheen en hij mag zijn arm in een mitella dragen en antibiotica slikken, de arme ziel ;-)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Begrijp er niets van , maar ja je kent mij , dom tot in het bot hahahaha zielig hoor onze oude man , zorg maar goed voor hem.
groetjes mia

Anoniem zei

Niets is leuker dan knettergek door 't leven te gaan. Heb je je stofjes al uitgekozen?

Blackbird zei

Hoi Ines,
Sterkte met je DH. Hoop voor jou dat het geen pieperd is! En ja, je krijgt weer een geweldig druk jaar voor de boeg, met de NI op je lijst. Fijn dat je onze zwarte vriend even hebt aangehaald!

Annelies zei

Leuk dat je er ook voor gekozen hebt het volgende jaar een beetje Insane te worden. Het is erg leuk om aan de quilt te werken.

Anoniem zei

Leuk dat je ook aan deze quilt gaat meedoen,veel succes hoor.

jolie zei

geen Nearly Insane voor mij.. wens je wel succes.. en dat zul je vast kunnen gebruiken.
Je Red delicious is ook leuk geworden.. nog een paar dagen en dan komt blok 2.