woensdag 31 december 2008

Gelukkig nieuwhaar



Het is weer zover, het jaar is alweer teneinde, een echt gelukkig jaar was het niet, maar we gaan er beter uit en zijn optimistisch voor 2009.




Gisteren een beetje zitten spelen met het nieuwe fototoestel en de foto's zien er een stuk beter uit, de oude was dan ook al ug jaar oud en had maar 2 megapixels, deze heeft er 8. hij was ook erg goedkoop, anders had bruin het niet kunnen trekken :-D, ik ben er blij mee.


Boven is met de oude camera en onder de nieuwe, ziet er toch een stuk beter uit en de kleuren kloppen ook meer.




8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook voor jullie een fijne jaarwisseling. Een gezond,gelukkig en creatief 2009!!!

Anoniem zei

Ook ik wens jullie een gezellig en gelukkig en gezond nieuw jaar 2009. Ben blij dat je ons mee laat leven met al je bedoeningen. Ook met de mooie quilts die je maakt. Vele lieve groetjes Carla uit luxemburg.

Anoniem zei

Heel fijn 2009 toegewenst.

Anoniem zei

Ines en DH,
ik wens je een fijne jaarwisseling ,een gezond, voorspoedig en gelukkig 2009!liefs en groetjes, Adrie

Anoniem zei

Ines, ik wens jou en de jouwen alle geluk, voorspoed, gezondheid, warmte en gezelligheid toe die er in de wereld te krijgen is, en vooral veel tijd om heerlijk creatief te mogen zijn. Jij hoeft je volgens mij ook nooit te vervelen!!

Liefs, Leintje

Jossie zei

Ines, een gezond, gelukkig en creatief Nieuwjaar! Ik kom dit jaar wat vaker op bezoek.

Yvonne aka sommeke zei

Hé Ines, 'k wens je een SUPER 2009 toe!

Hester zei

De beste wensen voor 2009.