maandag 3 november 2008



Vanmorgen even met jongste dochter en kleindochter naar de Aldi geweest en weer vanalles ingeslagen, een mens heeft wat nodig om de week door te komen en als ik dan in mijn dochters kar kijk, dan kan ik alleen maar blij zijn met de mijne, want ik hoef zoveel niet meer, maar zij heeft dan ook een reus van een eter als partner, daar is niet tegen aan te kopen, gelukkig beweegd hij veel en is hem dat vele eten niet aan te zien ;-)




Vanmiddag lekker aan het borduren geweest, het was er echt weer voor, het miezerde buiten en ik had dan ook al vroeg wat kaarsjes branden en een stokje wierook, dit samen met een zalige beker warme chocolademelk maakte het allemaal heel gezellig en warm.


Het is een heel leuk patroontje en onze jongste kleindochter is er gek op, ik heb ze in 4 verschillende kleuren, ik weet alleen nog niet of ik ze alle 4 ga maken, dat zie ik nog wel, eerst deze maar eens afmaken.


Vanavond nog wat toeren breien aan mijn plaid en voor we het weten is het woensdag en krijgen we het patroon van het nieuwe blok, ik verheug me er weer op.









4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit wordt een mooi borduurwerkje!

Brigitta zei

wat een snoezig patroontje, wat zijn de andere kleurstellingen?

GRANNY'S HOUSE zei

Die zijn geel, blauw en groen.

Anoniem zei

Hallo,
Ik ben erg benieuwd naar de andere patroontjes van de matrouska's. Is alleen de kleur anders of zien ze er voor de rest ook wat anders uit?
Groetjes,
Maaike