dinsdag 18 november 2008

Druk druk druk

Dit zijn een paar drukke dagen, de twee oudste kleinkinderen logeren hier en dat betekent vroeg opstaan, hun ontbijt klaarmaken en zorgen dat ze gepikt en gesteven naar school gaan, hun school zit aan de andere kant van Alphen, de jongste wordt dan ook weggebracht door opa en de oudste zit op de middelbare school en die gaat op de fiets.

Hun moeder zit een paar dagen voor haar werk in Zweden, ze werkt bij Hästens en krijgt daar workshops enz. ze heeft het prima naar haar zin en slaapt daar als een roos op een Hästensbed, volgend jaar gaat ze er zelf een kopen, elk personeelslid krijgt eenmalig een korting van 75% en kunnen zich op die manier zo'n bed veroorloven, want ze schijnen geweldig te liggen.

Vanmiddag komt hun vader ze ophalen want die heeft dan vrij, het zal weer wennen zijn, want ondanks de drukte, genieten wij er altijd dubbel van, zoals gisteravond, ik had voor een weeshuis spaghetti gemaakt en zo kon de jongste dochter met aanhang ook gezellig aanschuiven, het kleine spookje vindt het altijd zo gezellig als haar grote neef en nicht er zijn, vooral die laatste, want dan gaan ze gezellig saampjes met hun knuffels in oma en opa's bed liggen, duim in de mond en naar Nick jr kijken :-)


Ik heb het flannellen quiltje aan de kant gelegd en ben weer opnieuw begonnen, vond de kleuren toch niet zo mooi en heb nu een kerststof genomen en een lichte bijkleur, dat maakt het geheel wat frisser en ik denk dat mijn moeder het ook mooier zal vinden, vandaag eens zien dat ik de top af krijg, want er is de laatste dagen niet veel van handwerken gekomen.
Vandaag ook een begin maken met de verjaardagsquiltjes voor Roy en Dylan, die worden binnenkort 4 en 10, ik had voor Roy een hele mooie geborduurde motor, maar die kan ik nergens meer vinden, hij is spoorloos verdwenen, vanmiddag even bij de Singer kijken of die nog zoiets heeft, want hij is ze gek op motoren, hopelijk vind ik er nog een voor hem en anders borduur ik er een als redwork.

Geen opmerkingen: