maandag 10 november 2008

Een neuzeldag

Of dit nu een echte leuke buit is.........mwah, niet echt, alhoewel de kleine kerstfiguurtjes wel erg leuk zijn en Jara vond ze schitterend en reken maar dat ze precies onthoudt wat oma gekocht heeft en het straks een plekje in de boom heeft gekregen.

De batterijen waren zo goedkoop en daar heb ik er altijd wel een paar van nodig en de kerstverlichting was nu in de aanbieding en de oude waren allemaal stuk en om nu weer met 50 lichtjes in een grote boom te zitten.................dus dit jaar weer een stralende boom met 180 lampjes. En morgen even neuzen bij Groenrijk, die heeft vaak wat leukere snuisterijen en mijn moeder wil daar even naar toe, dan sla ik gelijk 2 vliegen in een klap, we moeten wel vroeg want de kleinkinderen komen allemaal en de wederzijdse ouders blijven 's avonds eten, ik maak maar een grote pan hutspot, lekker en smakelijk, alleen mijn lief lust het niet, die krijgt wat anders.



Vandaag nog niet veel gehandwerkt, had het vreselijk druk met vanalles en nog wat, je hebt wel eens van die dagen, dan loop je alleen maar van hot naar her te hollen en als je dan vraagt wat heb je nu precies gedaan......................dan weet je het meestal niet eens meer. Nu even rust, gezellig de kaarsjes aangestoken en er brand een wierookstokje, straks lekker onderuitgezakt nog wat borduren en breien en eigenlijk moet ik nog een kerstquiltje afmaken en 4 hoekblokken voor de medallion sampler, maar er is nog tijd genoeg, zeker als we dit weer houden.


1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn te lezen dat jij af en toe ook rust in moet lassen en niet aan handwerken toekomt. Heb je toevallig vandaag gememoreerd op m'n weblog omdat ze altijd zo'n vreselijke drukke bij bent met alles. Ik neem er m'n petje voor af hoor!

Groetjes van Leintje