donderdag 18 april 2013

Weer een rij diamanten eraan gezet. ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar het begint toch al een aardig  
lapje te worden en dochterlief vind hem schitterend, het zijn dan ook haar kleuren. Ze wil hem over haar bed kunnen leggen, maar of dat helemaal zal lukken, anders komt er gewoon een brede witte rand tegenaan, die ik met wat bloemen of diamanten op kan leuken, we zien het wel.
Ik heb ook weer aardig wat steekjes gezet aan de diamant, ik heb een hele ronde richting af, nu de volgende richting, dan ga je pas goed zien hoe mooi hij wordt, maar dat laat ik pas zien als die kant ook af is.
Er schijnt hier een stralend zonnetje, het wordt dan wel niet zo warm, maar alles begint te groeien en te bloeien, mijn dag kan niet meer stuk.

7 opmerkingen:

Unknown zei

nou ik vind het een plaatje worden je doet aardig je best ik heb vandaag mijn hobby spullen opgeruimt en oh wat heeft een mens dat toch nog een rommel dus morgen weer verder aan de Dahlia

Liefs Nellie

Hermie zei

hij ziet er prachtig uit, eenvoudige blokken hebben toch een super uitstraling en nu maar hopen dat de quilt groot genoeg kan worden.

KijkDaarIs zei

Het wordt prachtig!!
ik hoop voor je dat je genoeg stof hebt...
Fijne dag

Lida zei

Wat een mooie quilt wordt dat en hij lijkt heel veel op de originele van Jane! Geweldig straks op haar bed en een brede rand is altijd leuk.
Fijne dag en geniete van de zon!
Lida

Wilma Kuin zei

Wat houd ik toch van eenvoudige blokken!! Hij is orachtig,..

josé zei

Hij word prachtig Ines.

Succes verder.

Johanna Zweden zei

Wat word dat mooi Ines en wat mooi van kleur
Fijn weekeinden groetjes Joke