zondag 19 augustus 2012

Ik kan zo slecht tegen de warmte en gelukkig gaat het vanaf morgen de temperatuur weer naar beneden.
Gisteren was deze mooie kleindochter jarig, 11 jaar alweer en vandaag gaan we dat vieren, niet zolang, want de tuin daar is op het zuiden en ondanks het zonnescherm is het daar in huis altijd een paar graden warmer dan hier en hier is het ook al 26 graden, dus dat belooft wat voor vandaag.
Weinig quilterigs gedaan, ik heb een paar straatje aan huisjes gezet en een klein stukje sashings, maar het schiet niet echt op, hopelijk gaat dat volgende week beter.

5 opmerkingen:

Carin Wijnand zei

Gefeliciteerd en sterkte met de warmte..

Hermie zei

gefeliciteerd met je kleindochter, het is niet meer normaal zo warm. Ikheb alles potdicht en het is binnen nu 24 graden, dus dat is nog te doen, toch ga ik niet binnen zitten, ik heb de waaier aangezet en dat scheelt.Sterkte met de hitte,ik voel met je mee.

Inge zei

Gefeliciteerd Ines met je kleindochter en ik leef met je mee. Wij hadden gisteren hetzelfde, alleen was het feestje 's morgens en nog niet zo heet. Zal blij zijn als de temperatuur weer zakt........

Shirley zei

Proficiat met de kleindochter, het was niet normaal meer vandaag, heb met de ventilator op me gericht zitten werken, niet teveel inspannen en dan was t te doen.

josé zei

Gefeliciteerd ! Feestje is al geweest. Ik hoop dat het gezellig was en niet te warm.

Hier nu wat koeler heerlijk.
Groetjes José