dinsdag 3 juli 2012

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik een diamond mag maken als ik veel heb gedaan aan mijn huisjes en vingerhoedjes en dat heb ik, er zijn 7 huisjes gemaakt en bijna weer een rij vingerhoedjes en dat met alle drukte hier.
Vrijdag krijgen de kleinkinderen vakantie en dan wordt het een stuk rustiger, oudste DD vertrekt een dag later met DH en 5 kinderen naar de Vendée en blijven 2 weken weg, daarna zal het wel bal worden en daarna gaan de twee van ons naar hun vader voor 3 weken en de andere 3 naar hun oma en opa, al met al denken wij dat we een rustige 6 weken tegemoet gaan, maar dat kan zo veranderen als de overkant ineens toch met vakantie gaan en ons meenemen, maar van een klein spookje zullen we niet veel last hebben ;-)


7 opmerkingen:

marcella zei

ik duim met je mee voor zes rustige weken ;) Mooie diamond, leuk om te maken denk ik..

Hermie zei

mooi blokje hoor, ik heb gisteren weer een rij aan de vingerhoedjes genaaid, er was weer een sterpunt klaar.

Lida zei

Prachtige diamant! En jezelf zo belonen is toch ook wel erg leuk! Veel plezier en een rustige vakantie!Groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

Schitterend diamant gemaakt door een diamant!
poes poes! Kram Joke

Vanuit de winkel zei

zes weken is lang hoor...wat zal het dan stil zijn!!!..;0)
maar ach lekker quilten ..lezen...enz..hopelijk mooi weer...je vermaakt je wel denk ik...
Fijne avond

KijkDaarIs zei

haha dat was ik hoor hierboven...was vergeten het blog om te zetten naar mijzelf...*Ü*..sorry

christine zei

ha nog een diamanten slijpster ik heb je bij mijn diamond maaksters gezet.
de eerste is super geworden .
nu de rest nog . heerlijk om tedoen hoor.
christine