dinsdag 17 juli 2012

Daar ben ik weer, gelukkig ging het gisteren iets beter met haar, alleen breide ze een rechterarm aan de linkerkant, wat dat voor nut had.....ja ik kon mij nu heel makkelijk op mijn rug krabben, maar daar kan ik ook een ruggenkrabber voor pakker, dus dat was weer achteruitbreien, daarna ging het allemaal goed, nou ja....goed....ze heeft me eten gegeven, maar ze verbergt iets, want ik kan niets zien, hopelijk denkt ze daar nog aan.

Zij vergeet echt alles, ik geef het daarom maar even door, er is een hele leuke Give Away bij Inge op haar blog.

7 opmerkingen:

Dorine zei

Ik vind je echt heel leuk worden hoor!
Heb je al een naam?? Enne ga je ook bij het spookje wonen of blijf je bij Granny

josé zei

Volgens mij ga je bij een kleinzoon wonen. Ik ben een beetje verliefd op je, dit vind je toch niet erg hoop ik.Je kleurtjes komen zo mooi uit.

Ach je krijgt beslist nog lieve oogjes, Ines vergeet dit niet word maar niet ongerust.

Ines geweldig goed geslaagd.

Liefs José

Lida zei

Ja soms duurt het even voor ZIJ het licht heeft gezien, maar komt vast wel goed! Groetjes
Lida

Mia zei

Je moet dit lieve berekind 1 van je leesbrilletjes lenen LOL , zonder gekheid hij is beeld schoon Aaron zal hem zeker erg mooi vinden, en hij is klaar als hij terug komt.

Lieve groetjes Mia

Conny's-blog zei

He je eertje is heel leuk geworden, ach en van foutjes moeten we leren, of willen we soms te snel...............gr.Conny

Hermie zei

geweldig wat ben je mooi geworden en je oogjes,dat zit wel goed,die komen er wel.Geef vrouwjt een dikke knuf van mij

Jossie zei

Je bent een schatje geworden, echt waar, al kun je dat zelf nog niet zien. Maar zodra je oogjes hebt, kun je jezelf bewonderen in de spiegel.