zondag 22 april 2012

Deze keer wat eerder mijn huisjes, want we gaan morgen een weekje weg en reken maar dat wij genieten, een week niets moeten en alleen maar mogen, gezellig op bezoek gaan een bezoek krijgen, het weer werkt dan wel niet mee, maar dat maakt ons niet zoveel uit, genieten doen we toch wel.
Inmiddels is het aantal huisjes gestegen tot 113 en ik vind hem steeds mooier worden, ook DH is er nog steeds weg van.
Wij hadden dit weekend ook nog het spookje te logeren, van vrijdag op zaterdag logeerde ze bij tante Tirzah en haar 5 kinderen en jullie4 zien dat ze er vandaag nog moe van was en dat, terwijl ze hier al een hele lange nacht achter de rug had.
Vanavond zijn we uit eten geweest bij Avifauna, met mijn moeder broer en schoonzus, mijn mam is vandaag 89 geworden en dat moest gevierd worden, volgend jaar is een kroon jaar en dan zullen we haar nog eens extra in de bloementjes zetten, we gaan er tenminste van uit dat ze dat met gemak haalt. 
k kan het niet laten om jullie toch even lekker te maken ;-)
Dit is onze vakantiewoonkamer.
En dit onze slaapkamer ;-)

Tot over een week.
 



10 opmerkingen:

Ineke zei

Heel veel plezier en geniet van je vrije dagen.
Gefeliciteerd met je moeder!
Groetjes,
Ineke

Martine zei

Jullie onderkomen voor volgende week ziet er niet gek uit. Veel plezier.

Hermie zei

tot volgende week en nog gefeliciteerd met de verjaardag van je mams

josé zei

Mijn schoonmoeder 88 jaar geworden vierde wij vandaag met zijn allen.

Jammer van het weer/. Gefeliciteerd met jou moeder.

En wat een mooi huis waar jullie zitten, geniet van jullie week. Tot volgende week.
Liefs José

Lida zei

Je huisjes zijn gaaf! Je kleindochter ziet er heerlijk rozig uit en dat huisje lijkt mij een perfect plekje om bij te komen! Geniet er maar van, groetjes'
Lida

Evelief zei

Gefeliciteerd!!! Mijn moeder was ook gisteren jarig, is 68 geworden!!! Geniet van jullie vakantie!! Lfs Evelien.

Plakhuis zei

Je huisjes zijn prachtig! Geniet van je weekje weg!

Annelies zei

Heel mooi je huisjes !
Geniet van dit weekje !

Johanna Zweden zei

Veel plezier en ik heb je huisjes in het eggie gezien, en ze zijn nog mooier dan op de foto

knuffel en en speciale poes voor D

Dorine zei

Fijne week en lekker genieten maa!