vrijdag 16 maart 2012

Deze vingerhoedstempel lag gisteren in mijn brievenbus en ik ben gelijk aan de slag gegaan en heb inmiddels een kleine 1000 vingerhoedjes gestempeld, die moeten allemaal uitgeknipt worden en dan moet ik er zeker nog een 5000 stempelen en knippen.
Maar wat een zaligheid, zo snel als je kan stempelen, dat lukt je met tekenen nooit, plus dat het voor mij rugvriendelijker is, lang leve de stempel!!!!!
Gisteren moest mama een foto maken van haar nieuwe outfit, want dan konden opa en oma ook gelijk zien hoe mooi ze er uit zag en met 6 jaar weet je natuurlijk precies hoe je moet poseren ;-)


9 opmerkingen:

Noa zei

Ja zo wordt het wel heel makkelijk ik knip en teken alles met de hand pfff

gr Noa

quilting Jeannet zei

Helemaal handig zo,n stempel! Je kan hem wel verhuren als je zelf uitgestempeld bent.

Johanna Zweden zei

O wat handig Ines, nu ju horen we voorlopig niet!!
Ze staat er leuk op spookje
Groetjes Joke en alvast een fijn weekeinden met mooi lente weer

Hermie zei

gelukkig heb je hem nu en kun je aan de slag. Ik ben lekker aan het naaien er mee en het verveelt echt niet hoor.

Tanja zei

Handig zo'n stempel. Scheelt toch veel werk.
Zij is een model in de dop.

Groetjes,
Tanja

Trui zei

Met dat mooie weer in het vooruitzicht is het héérlijk om veel vingerhoedjes op voorraad te hebben. Kopje thee er bij, lekker in het zonnetje...genieten!
En wat een leuke foto van Spookje weer! En zoals het een echte prinses betaamt: geen wit pààrd, maar een witte eenhoorn!!
groetjes en goed weekend, Trudy

Wilma Kuin zei

Wat is ze mooi in haar nieuwe uitfit,..

Sammy zei

She looks adorable.

marcella zei

het blijft een spookje, die kleine dame..lief!
is het niet veel leuker om stempelen en uitknippen af te wisselen met naaien van de vingerhoudjes?