woensdag 22 februari 2012

Gisteren in de namiddag belde mijn oudste DD, of ik zin had om met haar, de twee oudste kleindochters en de jongste kleinzoon naar Ikea te gaan, dat hoefde zij natuurlijk geen twee keer te vragen ;-)
En dit zijn mijn aankopen, heerlijk naar vanille ruikende waxinelichtjes, een pak servetten met kruissteekjes en een dekbedovertrek van nog geen € 7,-- die ik ga gebruiken voor de achterkant van mijn huisjesquilt, ik ging gisteravond dan ook met een gelukkige glimlach om mijn mond, helemaal alleen, in een dan toch wel erg groot bed slapen ;-))


10 opmerkingen:

Hermie zei

heerlijk wat heb jij je weer vermaakt in je favoriete winkel. Mooie achterkant wordt dat voor je huisjes. Zijn het stoffen servetten, die je zelf kunt borduren? Ze zien er wel mooi uit. Kaarsjes met geur? euuhhh,neee, daar ga ik van hoesten.

Anoniem zei

Ik ben aan het twijfelen of ik vandaag naar Ikea zou gaan, maar als ik jouw aankopen zie, denk ik toch dat ik maar ga. Leuke dingetjes heb je gekocht.

katrien zei

Altijd leuk zo'n uitstapje.

Lida zei

Hé dat ziet er goed uit en wat zal het lekker ruiken! Maar vooral die dekbedhoes is gaaf! Ook eens langs gaan voor mijn quilts! Groetjes
Lida

Plakhuis zei

Erg leuke aankopen. Het blijft mijn favoriete winkel. Helaas niet hier vlakbij.

josé zei

Ik kom ook altijd met wat terug. Is een gezellig uitje heerlijk toch.

Klaske zei

Hmmmmm, moet toch ook maar weer eens naar Ikea!

Inge zei

Helemaal leuk, die aankopen. Kan me voorstellen dat je blij wordt van zo'n uitje.

Annelein zei

Grappig om hier "ons" nieuwe dekbedovertrek terug te zien. 'k Heb hem ook gekocht met het idee, bevalt het niet dan heb ik in ieder geval voor weinig veel stof...

Barb zei

Your stamp is wonderful and I can see youare making wonderful progress.Can you post where you bought the stamp,Please