donderdag 10 juli 2008

moederdag

Vandaag was het weer moederdag, ik ga op donderdag altijd mijn moeder halen en dan eet ze mee, de rest van de week breng ik haar gewoon naar huis.

Vandaag het piepkleine quiltje voor mijn vriendin afgemaakt en nu maar hopen dat ze het mooi vindt, zo niet hou ik het lekker zelf.

Net de sateh- en knoflooksaus gemaakt, kunnen de smaken lekker intrekken, morgen eten we van de plaat, jammer genoeg zal het wel binnen eten worden, maar dat is ook gezellig, het zijn lekkere grote eters, dus je hoeft nooit bang te zijn dat het niet op komt :-)), caramelijs toe en de volgende dag weer met Sonja aan de slag.

Straks nog even naar onze oudste kleinzoon, die is vandaag 13 geworden, ze vieren het over 2 weken samen met de verjaardag van zijn zusje, die dan 7 wordt.

Geen opmerkingen: