zaterdag 5 juli 2008

Breien


De eerste 5 gebreide blokken zijn af, op naar de volgende 5, het is zo'n lekker handwerkje wat je tijdens het kijken naar de televisie kunt doen, want een avond niets doen lukt mij toch niet.
Vanavond gaan we gezellig met mijn moeder, broer en schoonzus uit eten bij Avifauna, mams trakteerd en die vindt het daar geweldig en dat komt vnl. omdat ze er senioren maaltijden hebben, wij vinden het maar zo zo daar, maar mam is niet iemand die van veranderingen houdt en daar houden we gewoon rekening mee, het is in iedergeval altijd erg gezellig met ons vijfjes en dat is veel belangrijker.
Leuk Ria dat je ook even in mijn blog geschreven hebt en ja ik ben ook een plaid aan het breien, alleen worden mijn blokken een stuk kleiner, ben benieuwt hoe ze worden.

Geen opmerkingen: