vrijdag 11 juli 2008

Een dag met een gouden randje

Kadootje werd leuk bevonden en ik..........ik ben helemaal verwend met tassen vol lapjes, ik heb er een paar uitgezocht, maar voorlopig ben ik nog wel even zoet daarmee, dank je wel lieve Hermie, ik voel me rondom gelukkig met mijn nieuwe schatten :-)

We hebben een heerlijke dag gehad met zijn viertjes, lekker bijgepraat en zalig zitten teuten met zijn vieren.
Vanavond van de plaat gegeten, lekker wijntje erbij en toe een vreselijke grote bak ijs met slagroom en lekker dat het allemaal was.

Vanavond vroeg naar bed, want dit mens moet altijd bijkomen van een dag visite, maar het was het allemaal dubbel en dwars waard, het was een dag met een gouden randje.

1 opmerking:

Anoniem zei

en of ik het mooi vond. het quiltje hangt bij de ingang van mijn quiltafdelig, dus ik zie hem dagelijks hangen. Ik denk dat ik er nog een welcome rekje bij ga kopen.
Heerlijk dar je zo genoten hebt, wij hebben er ook van genoten en het is zeker voor herhaling vatbaar.
groetjes Hermie