zondag 10 november 2013

Met mijn mam is het op en neer, de ene dag gaat het beter dan de ander, we wachten met smart op de psychiater, hopelijk dat hij haar kan helpen, volgens de huisarts zouden wij deze week van hem/haar horen, want te lang wachten is niet goed voor haar. Ze heeft nu tijdelijk lorazepam gekregen, om de angsten te onderdrukken, het is nu wat minder, maar ze is er ook erg traag van aan het worden, we wchten het nog maar even af.
Deze week heb ik de diamanten afgekregen en moeten ik samen met mijn oudste DD een randstof gaan zoeken, ik denk aan een witte rand met wat bloemenranken of besjes, maar zij kan wel iets heel anders in haar hoofd hebben en het is tenslotte haar quilt.
Saar zocht het deze week hogerop, doet ze wel vaker en blijft dan hooguit een paar minuten in de rondte kijken alvorens er weer af te springen om weer tegen mij aan te gaan liggen, ze is nog behoorlijk lenig voor haar ruim 17 jaar.

5 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Wat wordt de quilt mooi...ben benieuwd welke rand er gekozen wordt..
fijne zondag!

Annelies zei

Veel sterkte met je moeder.

Ineke zei

Heel veel sterkte met je mam.

Hermie zei

Het is te hopen dat je mam snel gezien wordt door de psych en dat ze een goede medicijn voor haar hebben.
De quilt wordt erg mooi, je hebt eer van je werk. Ik denk dat ik voor een roze rand zou gaan, zoals in het middenblok, of een groene,ben benieuwd wat je dochter gaat kiezen.

Johanna Zweden zei

O Ines wat hoor ik nu! gaat het met mam slecht, sterkte
Liefs Joke