dinsdag 5 februari 2013

Vandaag de letter L afgemaakt voor mijn oudste kleindochter Larissa, en dat viel niet mee voor eenoogje ;-)  Ik denk dat ik hem ga verwerken in een hart voor op haar nieuwe kamer.

En dit is een kleine ramp, dit is het stoomgebeuren van mijn Senseo, het stoomkopje is eraf gebroken, nu is hij terug naar de serviceafdeling en het kan wel 3 weken duren voor ik mijn Senseo terugkrijg of een nieuwe, het ding is net 4 weken, ik heb me keurig gedragen en alleen de dingen gezegd die een dame hoort te zeggen, want ja die meisjes kunnen er ook niets aan doen, maar van binnen was ik aan het brommen.
Nu zitten we aan de oploskoffie en het smaakt wel, maar niet zo lekker als mijn Latte ;-(

9 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Goed gelukt dat borduurtje, ziet er prachtig uit.
Groetjes
Wietske

KijkDaarIs zei

Wat een pracht letter!!!!
ohhh en ik voel met je mee...geen senseo..!!!...;0(
Hoe gaat het met je...niet bte veel pijn-last van je oog hoop ik...
pas goed op jezelf..!!
Fijne avond

katrien zei

WAt een mooi borduurtje.

Lida zei

Prachtig geworden jouw borduurtje en vervelend van je koffieapparaat, hoop dat ze je snel helpen, groetjes
Lida

Grit zei

Das Monogramm sieht super aus.
Liebe Grüße Grit

Carin Wijnand zei

Wat een lieve letter L, knap hoor om dat met een oog goed te kunnen zien. En het senseo verhaal herken ik, heb afscheid van de senseo genomen. gr. Carin

marga zei

Dus jij bent een beetje op de koffie gekomen met de nieuwe senseo.
Hoop voor jou dat het vlot verholpen wordt.
Groeten
Marga

josé zei

Zat je maar in de buurt kwam je bij mij een bakkie doen.

Heel vervelend net nieuw en je in de steek laten. Ik weet wat het is.

Maar je borduurletter is super mooi geworden.
En dat is een troost.

Hennie zei

Mooi borduurwerkje volgens mij wordt dit een super lek hartje voor je kleindochter.
Ik hoop dat je snel weer een lekker bakkie koffie kunt drinken.

Groetjes Hennie.