zondag 17 februari 2013

Eerst maar met het leuke beginnen.
Gisteren met mijn stempels gespeeld en hier zijn de eerste drie van de seven sisters en ik moet zeggen, ze zien er goed uit ;-)
Vanmorgen wilde ik mijn computer gaan opschonen, en dacht ik, als ik nu google drive op mijn computer zet, dan kan ik, als hij een keer zou crashen, al mijn bestanden daar terug kunnen halen, wat ik heb gedaan weet ik niet meer, maar ik ben inmiddels alles kwijt en kan het niet meer terughalen, niet vanuit de prullebak, maar ook niet ergens anders vandaan, dus, dag huisjes, lief patroontje van Simone wat ik had gewonnen en zo kan ik nog een hele tijd doorgaan, snik snik.
Ik heb nu tegen mezelf gezegd, dat alles wat er stond toch niet gemaakt kon worden, maar vervelend blijft het.
Nu maar hopen dat ik voortaan verstandiger ben en gewoon een voor een iets verwijderen.

8 opmerkingen:

Diana zei

Da's inderdaad balen. Wie weet is er nog een computerdokter in de buurt die nog wat terug kan halen.
Extra opslaan is handiger op een externe harde schijf of op een cd-rommetje.

Anoniem zei

Kan je niet een systeemherstel doen? Misschien dat je op zo manier kan kijken of je nog iets kan terughalen. Had je trouwens ook al bij Google-documents gekeken of ze daar niet toevallig staan.
En, had je voordat je dat ging doen niets eerst een back-up gemaakt of heb je toevallig niet oude back-ups ergens op een externe HD staan?
Dit is wel heel erg vervelend voor, maar mss heb je wat aan deze tips. Ik hoop het voor je.

Wat voor huisjes zijn dat, die van Jeannette?

katrien zei

Leuk je sterretjes.

Annelies zei

Mooie sterretjes. Toch moet het nog ergens op je computer zitten denk ik.

Jossie zei

Mooie sterretjes. Wat een ellende toch af en toe met onze computers. Ik heb gelukkig nog nergens last van maar heb een paar maanden geleden wel veel gedoe gehad.

Klaske zei

Wat vervelend Ines, weet je zeker dat het niet ergens nog staat?Ook niet in google documenten?
Kan ik je aan een bepaald patroontje helpen?

Hermie zei

kun je niet systeemherstel gebruiken?
je sterretjes zijn erg mooi hoor

klara zei

er zijn programmaatjes te vinden op internet waarmee je verloren bestanden kunt opsporen. een computerwizz kan het ook. 100% zal het niet zijn, maar wel een groot gedeelte.