zaterdag 15 oktober 2011



nr. 72 Railroad

Weer een nieuw blokje van mijn boerinnetje, het gaat de laatste tijd weer wat beter met mij, ik heb iets meer rust gekregen en als het goed is, heb ik voor de komende week helemaal niets te doen, kinderen en kleinkinderen zijn op vakantie, op Aaron na, die zal wel hier naar toe komen en mijn moeder hoeft geen bezoeken te brengen aan doktoren enz. kan ik weer heerlijk op mijn gemak wat blokjes doen.
Woensdag heeft mijn lief twee implantaten gekregen en het is hem allemaal meegevallen, nu moet het genezen en komen er in december het ondergebit op, hij loopt er nu bij als een oud mannetje, maar wel een hele lieve.
Het spookje had gisteren feest, want alle juffen en meesters waren jarig en dan mogen de kinderen verkleed naar school komen.
Zij ging als spaanse danseres en als jullie nu denken, wat kijkt ze raar, tja dan moeten jullie maar eens goed naar een echte Flamingo danseres kijken, want die kijken zo, het spookje heeft dat 2 jaar geleden gezien en onthouden.
Het hart werd prachtig gevonden, gelukkig maar ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi, wat ben je lekker vroeg(ik ook) wat ziet ze er weer leuk uit, een echte dame hoor.
Je bent weer lekker aan het quilten, dat is ee goed teken. Ga zo door.
liefs Hermie

Anoniem zei

hoi, wat ben je lekker vroeg(ik ook) wat ziet ze er weer leuk uit, een echte dame hoor.
Je bent weer lekker aan het quilten, dat is ee goed teken. Ga zo door.
liefs Hermie

Crea Annemieke zei

Ha Ines,

Fijn voor je dat de rust is weergekeerd...ik zou zeggen geniet ervan en ga lekker quilten....
Lieve groet van Annemieke

Lida zei

Klopt helemaal, mijn jongste keek ook zo toen ze verkleed al Spaanse naar carnaval op school ging, toen ze terug kwam hing haar jurk aan flarden, maar het was geweldig geweest! Mooi blok heb je weer gemaakt, geniet van de rust! Groetjes
Lida