maandag 10 oktober 2011

nr. 64 Peace & plenty

Ziezo, nu kan ik weer rustig slapen, alle blokjes zijn weer compleet en nu kan ik met een gerus hart aan nr. 72 beginnen en ook maar eens stof gaan uitzoeken voor de sashings, ik had donkerbruin, maar op een of andere manier komen de blokjes niet mooi uit, dus maar weer op zoek.
We hebben het redelijk rustig gehad dit weekend, Aaron is 2 nachten blijven slapen en gisteren deden het spookje en haar ouders moeite om de zondag hier door te brengen, maar ik liep de hele dag al met hoofdpijn en ik heb ze dus vriendelijk de deur uitgewerkt ;-)
Vandaag de aap voor Desly af breien, ik hoef nog maar 1 arm, klein staartje en de snuit, dat moet lukken. 

6 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Hoop dat je je wat beter voelt, en ja soms wil je even alleen zijn
Mooi blokje, groetjes Joke

Lida zei

Doe nu even rustig aan zodat die hoofdpijn goed weg is en dan lekker rustig wat handwerken en niet racen!
Mooi blok weer, groetjes
Lida

wilma zei

Rustig aan , meisje,...

Annelies zei

Mooi blok hoor. Een beetje mocca-achtige kleur lijkt me ook wel leuk voor de sashings.

Dorine zei

Mooie kleurtjes en het blokje is mooi.
Dame denk jij wel af en toe aan jezelf!!!!

Inge zei

Mooi blokje en groot gelijk, af en toe met je ook even alleen kunnen zijn, zeker als je hoofdpijn hebt. Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat.

Groetjes,
Inge