zondag 8 mei 2011

We zijn weer thuis, erg moe van de reis, maar zeer voldaan.
De foto heb ik even gepikt van mijn kleinzoon, ik kan  nergens mijn fototoestel vinden, hij is gemaakt in Minerve, ik was daar jammer genoeg niet bij, want dat lukt mij niet met mijn artrose, gelukkig ken ik die plaats heel goed, dus ik weet wat ze gezien hebben.
Verder was het rondom genieten, weinig quilten, maar veel zien en zwemmen in ons privé zwembad, wat een luxe was dat en wat is het toch ontzettend mooi daar, we hadden zicht op de uitlopers van de Pyreneeën en een keer hebben we, tijdens een heel heldere dag, de sneeuw zien liggen op de Pyreneeën, echt veel sneeuw lag er niet, dat was vroeger anders.
We hebben prachtig weer gehad en maar 1 dag een beetje regen, maar toen waren we in Carcesonne, het was daar ongewoon rustig, dus we konden heerlijk genieten van deze plaats.
Ook zijn we nog een dag naar Narbonne Plage geweest en hebben de kinderen en kleinkinderen heerlijk op het strand gelegen en wij op een terras gezeten.
Enig minpuntje is dat alles vele malen duurder was dan Nederland, je moet dan ook ontzettend goed uitkijken als je boodschappen doet, want het kost vaak het driedubbele van hier, vooral het vlees, maar er loopt ook weinig vee in de Languedoc-Roussillon, ook groente en fruitteelt is er niet, alles moet van ver komen, maar we hebben genoten en gaan nu weer hard sparen voor de volgende vakantie, want 1 juli mogen we weer met de kinderen mee, maar dan naar Drente.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Ines wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten en ooknog zo'n mooi weer, je zult nu wel even heeeel moe zijn,maar je tankt thuis maar weer bij hoor.
liefs Hermie

Lida zei

Wat was dat een gave verrassing van je dochter en schoonzoon en wat zul je hebben genoten en dan kom je thuis en is het hier ook heerlijk warm weer, nu je bent er weer dus we zien binnenkort wel weer wat steekjes verschijnen! Jij mag even bijkomen van de reis en lekker nagenieten, hoop dat je je toestelletje snel terug vindt! Groetjes
Lida

Anoniem zei

wat heb je het heerlijk gehad! (was ook wel verdiend na alle commotie in Alphen) Hoop dat je heerlijk ontspannen en uitgerust bent nu
groetjes, marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Inge Slaats zei

Dat klinkt allemaal toch echt geweldig, Ines. Fijn dat je zo genoten hebt!

Groetjes,
Inge

PS: leuke foto!

Jossie zei

Oh Ines, wat een super verrassing van jullie kinderen. Wat zullen jullie genoten hebben. En nu lekker na genieten en je voorbereiden op je volgende vakantie :-)