dinsdag 31 mei 2011

Kan niet slapen, dan maar weer eens een logje schrijven, ik heb er nu tijd voor.
Er is weer wat gedaan aan de LIB en nog heel even, dan kan ik hem gaan dubbelen en heb ik een leuk vakantiewerkje, of ik anders niets te doen zou hebben ;-)
We zijn afgelopen zaterdag naar kasteel Rozendaal geweest in Rozendaal Gld. en we hebben het kasteel nu van binnen bekeken, wat was het mooi, het spookje genoot ook, want zij mocht tijdens de rondleiding de deuren openen en dat gebeurde heel serieus, ze waande zich een echte prinses, het kasteel en de tuin zijn zeer de moeite waard, een aanrader.
Ook heb ik weer een bezoek mogen brengen aan de oogarts en dat was minder, mijn goeie oog is nu ook onrustig aan het worden en ik moet over 3 maanden weer terugkomen, of eerder als ik veranderingen zie, duimen maar weer.
Aaron heeft de afgelopen dagen weer op zijn trouwe plekje gelegen en donderdag en vrijdag komt hij samen met zijn zus 2 nachten logeren, echt rustig zal het hier nooit worden en ik zou het niet anders willen.

Geen opmerkingen: