vrijdag 8 oktober 2010

Vandaag geen blokken te laten zien, maar 6 fq's en de stofjes van de stoffenclub bij haar zijn ze niet prachtig, ik weet nog niet precies voor welke quilt ik ze ga gebruiken, heb zoveel dingen in mijn hoofd zitten en er moeten eerst nog wat quilts afgemaakt worden, anders raak ik zelf het overzicht kwijt, maar zo af en toe moet je toch wat nieuws te aaien hebben.
Natuurlijk heb ik wel zitten patchen en blokjes afgekregen, maar het zijn nog steeds dezelfde.
Net dit boek hier besteld, het was maar €15,75 en je hoeft daar geen bezorgkosten bij te rekenen, erg goedkoop dus, een echte aanrader, ze hebben een grote voorraad quiltboeken.

6 opmerkingen:

katrien zei

Leuke voorraad stofjes erbij.En een mooi boek op komst.

Anoniem zei

fijn als je weer wat rust kan vinden voor mooi handwerk.
prachtige stoffen en een heerlijk boek lijkt mij.

Zag een mooie en emotionele bruiloft !!

Fijn weekend !!!... MM

Dorine zei

Mooie stofjes ik heb ze ook in huis en ervan gebruikt voor de Antieke quilt van Guute. En dat boek
Ja ik heb ook zitten denken om daar aan te beginnen, maar ik heb nog zo veel andere dingen
veel plezier met aaien (lol)

Johanna Zweden zei

O wat een mooie aaaaaaaaaaaaaaaaaai stofjes, kan er niet vanaf blijven, schitterend.
Zijn dat PP patronen in dat boek!!!!
Nu het zal schitterend gaan worden,
fijne dag uit het herfstige Zweden
Gr Joke

Lida zei

Prachtige stofjes heb je gekocht en even een tip, de DVD van het boek breekt heel snel (is bij mij en bij twee vriendinnen al gebeurd!), dus zo snel mogelijk de patroontjes opslaan op je computer voor de zekerheid!! Veel plezier ermee, hij is echt gaaf om te maken!! Groetjes
Lida

Annelies zei

Het boek heb ik ook, erg mooi. Geniet van je lapjes !