vrijdag 22 oktober 2010

Dit boek deze week ontvangen van de bookdepository het was nog geen 16 euro inclusief verzenden, dat scheelde dus aardig wat met hier, ik ga er nog niet aan beginnen, eerst wat andere dingen afmaken.
We hebben een heerlijke dag gehad in de Katjeskelder, het was een enorm huis en de 6 kleinkinderen vermaakte zich prima en logeerde om beurten bij elkaar, je zou denken dat het een herrie moet zijn geweest met zoveel kinderen, maar niets van dit alles, ze speelde gezellig met elkaar, of zaten te lezen of waren aan het tekenen.
Het spookje had de tijd van haar leven, want die kon zich helemaal laten gaan in de groep en wat genoot ze ervan.
Vandaag komt het hele spul weer naar huis, want maandag beginnen de scholen weer.
Ik stop met One flower wednesday, ik blijf wel gewoon bloemen maken en op mijn weblog zetten, maar het nam woensdag altijd zoveel tijd in beslag en natuurlijk zal ik zo nu en dan bij de andere bloemmeisjes gaan kijken, maar niet meer elke week.

Geen opmerkingen: