Onderstaand antwoord ontving ik van Ziggo op mijn vraag over web-log.
Geachte heer Draijer,
Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over op web-log.nl
Het probleem met Second Life/ IMVU/Web-log/Etc wordt veroorzaakt in Amerika en speelt door geheel Europa.
Door deze storing zijn ook enkele websites niet bereikbaar.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice. Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier. Uiteraard wanneer het u uitkomt.
Met vriendelijke groet,
prinsp
Afdeling Klantenservice
Ziggo
3 opmerkingen:
Ja ja,zo komen ze er wel heel makkelijk af,we wachten maar weer af meneer Draijer
giegelgroetjes Mia
Volgens mij is inmiddels alles weer opgelost.
Mooie blommen!!!
Een reactie posten