vrijdag 2 juli 2010

Gisteravond dit heerlijke hondje afgemaakt en ik ben nu bezig met een nieuw blokje, maar dan van haar (klik), vond het zo'n grappig patroontje, het worden maar 4 blokken, een klein quiltje, maar net leuk als tussendoortje, ze heeft trouwens ook nog 2 leuke stitcheries, voor een tas of een fob.
Vandaag hou ik me erg rustig, ik hoef er niet uit en de meeste tijd zal ik wel op ons koele balkon vertoeven, met een blokje en een glas water.
De kleinkinderen logeren hier en het is wederom een gezellige boel, zondag gaan ze weer naar huis en wordt het hier weer rustig ;-))

8 opmerkingen:

Heleen zei

Wat is je hond een schatje. Ze zijn zo leuk. Helaas heb ik even geenv tijd en ligt het hier stil. Die stitcheries van Jenny zijn lief!Fijn weekend alvast.

mia zei

Hij is weer prachtig ,en je maakt ze steeds sneller , blijf uit de zon drink veel en eet af en toe een dropje, ja ja dokter piepie zal het wel zeggen LOL knuffel voor A-L-J veel plezier doei doei
broeierige zonnen groetjes van Mia XXXX

katrien zei

Wat een leuk blokje.

Anoniem zei

wat een lief blokje weer met een ware spreuk. Ik pas het weekend ook op 3 kleintjes, wel erg warm voor die ukkies. Vanmiddag lekker binnen zitten,dan overleven we het wel.
liefs Hermie

Dorine zei

Hij is weer schattig Ines.
Ik ben ook weer bezig met de LIB blokjes.
Gaat het lijntje al naar beneden............
Bij mij gaat het goed!
Veel water drinken nu met dit warme weer.
Hou je rustig
groetjes Dorine

Quiltpassion.blogspot.com zei

Mooi, je hond! Volgens mij heeft hij het ook warm.Plezierig weekend met de kleinkinderen!
Groetjes, Cisca

inge zei

wat een leuke weer!

Jossie zei

Wat is het een schatje geworden. Je hebt er de laatste tijd wel de vaart in. Het ene na het andere mooie werkje zie ik hier voorbijkomen.