donderdag 23 juli 2009

Dozen


Vandaag eindelijk weer eens mijn moeder op kunnen halen met mijn eigen auto en zijn we gelijk weer eens ouderwets gezellig het dorp ingegaan, maar dat viel toch een beetje tegen, want wat was het vochtig vandaag, ik voelde me net een uitgewrongen dweil, bleh.
Maar toch nog wat leuke aankopen gedaan, zoals de 2 dozen hier boven, ik wil ook nog kijken voor wat romantischer dozen, dat wordt dan waarschijnlijk een bezoek aan de xenos en de kwantum, ik heb er nu al zin in en dan binnenkort samen met jongste DD allemaal inkopen doen bij de Ikea voor het nieuwe huis, want ze is heel wat van plan en wat die in haar hoofd heeft, heeft ze niet in haar ...........weten we gelijk van wie het spookje het heeft ;-)
Vandaag geappliqueerd en een sterretje gemaakt, verder nog wat patroontjes zitten tekenen en knippen, want er moet aardig wat geknipt worden voor al die sterren.

5 opmerkingen:

Guute zei

Ik heb ook zo'n dochter die weet wat ze wilt. Haar kamer is een verzameling van ikeaspullen. Ze heeft zelf geschilderd en ingericht.
En je bent bijna klaar zie ik, met de hoekblokken.

Marie-José H zei

Je hoekblokken zien er prachtig uit. Ik vind dit echt een te gek project. En je dozen zijn prachtig. Vanaf dinsdag heb ik vakantie en dan ga ik de stand doorstruinen voor dozen voor de AQ en de SMQ van Leintje. Heb nu te kleine doosjes en zakjes:-(

Jossie zei

Leuke dozen Ines. Ik heb 'romantische' dozen gevonden bij de Action.
Wat is je middenblok prachtig geworden. Heel erg mooi!

Heleen zei

Mooie dozen hoor en ik heb ook net als jos die romantische dozen van de action. Ik bewaar er mijn CWDQ blokken in.

Esther Aliu zei

I just love your medalion quilt,and visiting your blog
Beautiful colours.
Esther
ps.could you please add translator.