maandag 6 juli 2009











En dit heb ik dus gedaan in de vakantie, ik ben nog niet klaar met NI 8, maar het begint nu op te schieten en van de hexen ga ik een tasje maken voor mijn bijna 8 jarige kleindochter, die is gek op dit soort tasjes en dat zal ook wel een quiltster worden net als oma :-))
Verder ben ik bijna de hele ochtend bezig geweest met mijn computer, ik weet niet wat ik fout heb gedaan, maar hij wilde niet meer, ik kon nog wel mijn mail schrijven, versturen en ontvangen, maar op het internet niet, zelfs een herstel hielp niet meer, maar ik heb me niet laten kisten door deze machine, uiteindelijk is hij er voor mij en ik niet voor hem, het is me dus weer gelukt en ik heb mezelf een schouderklopje gegeven ;-)
Tussendoor nog even boodschappen gedaan met mijn moeder, we zijn alleen naar de Aldi geweest, want ik wil nu wel eens beginnen aan de antique quilt, alles lig er klaar voor, even puzzelen nog en dan kan er genaaid worden.
Nu snel een broodje eten, want ik zie scheel van de honger.
Fijne dag allemaal.

8 opmerkingen:

Leintje zei

Fijn dat je er weer bent, met goede zin zo te lezen! Zal wel een leukerdje worden, dat tasje. De stofjes zijn schattig!

Groetjes, Leintje

Jossie zei

Fijn dat je het in Oosterhour naar je zin hebt gehad. Warm was het overal en gelukkig is het nu wat afgekoeld. Je hexagonszijn erg leuk en die worden vast een heel mooi tasje. En knap dat je je niet door je pc hebt laten kisten Ines. Wij zijn nog altijd de baas!

Klaske zei

Jij hebt flink gewerkt in de vakantie!Wauw je hebt de pjoeter onder de duim, zo mag ik het zien!!

Yvonne aka sommeke zei

Wooow, hexjes!
En de schouderklop heb je verdiend, we laten ons zeker niet kisten door die PC's! ;-)

quilting Jeannet zei

Inez, sucses met je AQ, doe je het met de hand of met de machine ? ik heb het middenstuk net af, half met de hand, de banen aan elkaar met de machine

groetjes, Jeannet

Anoniem zei

Ik geloof dat iedereen deze week problemen heeft gehad met zijn computer ik denk dat ze allemaal last hebben gehad van de warmte.
Laat je niet kisten hoor bij je computer, Ik roep heel hard grrrrrr en dan zit Angus naast me in zijn kamer, en roept WAT HEB JE NU WEER AANGERAAKT!!!!! zeg niks, maar hij heeft een eigen leven die computer van mij, dan kijkt hij me zielig aan, en dan drukt hij een paar knopjes in , en voilá doet hij het weer, snap dat nooit hoor. smile.
Leuk die Hexagons wat zal ze daar blij mee zijn.
Groetjes Joke

Guute zei

Leuk dat je weer terug bent! En een tasje voor je kleindochter met hexjes: dat zal een prachtstuk worden maar dat moet ook wel: een prachtige tas voor een prachtige kleindochter!

lut zei

Ines, je hebt wel veel gewerkt op vakantie!