dinsdag 26 augustus 2008

Vandaag weer een poosje met Hennie bezig geweest en ze zit voor een gedeelte in elkaar, ik heb geen kleine zwarte knoopjes en kraaltjes, dus morgen even op oogjesjacht voor haar, maar eerst zelf naar de oogarts en weer op de foto.


Ga zo het jurkje opzetten, dan is dat morgen ook af en kan ze gelijk aangekleed worden.




Vanavond ook het patroon voor de sprei van Lut gekregen en kan ik morgen naar de wolwinkel gaan en katoen inslaan, want deze winkel stopt met de verkoop van "normale" handwerkartikelen en gaan verder met exclusief houten speelgoed, wat kinderkleding en exclusieve handwerkartikelen, waarbij je met katoenbreigaren moet gaan denken rond de 6 á 8 euro per 50 gram tot .............geen idee, nu is alle wol en katoen in de uitverkoop, dus ik moet even mijn slag slaan, heb ik van de week ook al gedaan voor mijn beren en nu dus voor de sprei.


1 opmerking:

Anoniem zei

Veel succes! Laat je eens weten wat je gekocht hebt?
Ik zal mijn sprei haken met DMC Petra voor haaknaald 1.75. Dit kost - hier in Belgie -
6 euro voor een bolletje van 100 gram.