vrijdag 29 augustus 2008

Eindelijk af

Hier is ze dan, eindelijk af en alles erop en eraan, ik moet zeggen dat ze een lief koppie heeft en mijn jongste kleindochter wilde haar al gelijk meenemen, maar die is er nog net even te klein voor, want de oogjes zijn er zo af te peuteren, die moet dus nog even geduld hebben.


Vandaag nog 10 bollen katoen gekocht, ze hadden alleen geen 8 meer, maar alleen nog 10 en als ik die om en om gebruik met haken zie je het nauwelijks, ik ben even aan het proefhaken en het lukt goed.


Heb net weer een biscornupatroontje uitgeprint, want daar wilde ik er ook nog een van hebben en verder ligt er nog een setje te wachten om te borduren, druk druk druk ;-)

Ik heb de ogen van mijn leeuw ook maar even hier neergezet, het is een olieverf die ik vorig jaar geschildert heb, hij staat er niet helemaal goed op maar dat is niet erg, hij kijkt me de hele dag vriendelijk aan en volgt mij met zijn ogen, ik heb er ook zo een geschildert van een bergleeuw, die ziet er ook mooi uit, maak ik ooit nog eens een foto van, moet eerst eens aan een nieuw toestel.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schatje is Hennie geworden!! en wat kan jij goed schilderen - prachtig.
Fijn weekend!

Annelies zei

Je beertje is erg leuk geworden !!