vrijdag 26 juni 2009

Dit heeft niets te maken met quilten, maar wel met de chocolade liefhebbers onder ons, deze bad en douchgel is een must voor iedereen die van chocolade houdt, je gelooft je neus niet als je het ruikt, geen zeeplucht maar een 100% chocoladegeur, als ik tegenwoordig onder de douche ga dan ben ik gewoon een chocolaatje, zo lekker ruikt het, een echte aanrader :-D

Gisteren mijn medaillon sampler opnieuw gesandwiched, wat een werk is dat toch en gelijk de housewarmingquilt er achteraan, ik was dus redelijk gesloopt, verder weinig quilterigs gedaan, maar wel een goddelijke tomatensoep gemaakt, waarvan iedereen heeft zitten smullen.

This has nothing to do with quilting, but everything with the chocaholics among us, this is a must have, when I shower there is an air of chocolate around me, you only belief it when you smell it.

I did not much yesterday, I sandwiched my medaillon sampler and the housewarming quilt, but I made also the most devine tasted tomatosoup and everyone loved it.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Huh, weer wat nieuws !!
Nee ga ik niet gebruiken want dan eet ik mij zelf op (of een ander) ;-)))

Mmm tomaten soepie, lekker.

Zie mooie 'antieke' stofjes en lieve troostpoppetjes.
Zal bij Joke je Amicorum bewonderen.

marian'ne m

Fijn weekend alvast !!

Leintje zei

Ben ik blij dat ik niet van chocolade hou! Maar helaas wel van vele andere dingen, en m'n lijf getuigt dus ook wel van enige weelde.
Ben je al op doosjesjacht? Wat heb je trouwens onwijs hard gewerkt. Ik heb niets gedaan, maar wij hadden dan ook een trouwerij. Stevig met DH gedanst en waarschijnlijk een spiertje verrekt in m'n heup. Au!

Groeten en fijn weekiende, Lein

mascha zei

Het moet niet gekker worden, douche gel met chocolade geur. Geweldig!
Fijn weekend, Mascha

Anoniem zei

Grinnik, kan je hiervandaan ruiken!!! smile.
Groetjes Joke
Ps hij zit in de envelop en hij si goedgekeurd door mijn vriendin.
das hij gaat de bus in.

Anoniem zei

ik ga zoeken of ik hem hier kan vinden, de kleinkinderen zijn gek op chocola , dan mogen ze badderen in chocoladeschuim,hihihihihi
groetjes Hermie

Jossie zei

Je zou inderdaad in jezelf bijten. Puur geluk! Ik ben net afgekickt van mijn chocoladeverslaving. Mijn huid blijkt er allergisch op te reageren en ik vind het zo lekker...

GRANNY'S HOUSE zei

@ Joke, ik ga voor de brievenbus liggen.

@ Hermie, ik heb hem in Den Ham gekocht bij de c1000, Jara is er ook gek op.

@Jossie, de bad/doucheschuim werkt voor mijn chocolaverslaving uitstekend, heb nog geen trek gehad in chocola en dat is heel goed voor mijn lijn, lijn..........er is geen lijn meer te bekennen ;-)

Cindy at her Country Home zei

Hoi Ines, zorg je ervoor dat je niet helemaal wordt opgegeten! Wil nog wel je blog blijven lezen hihihi...! Past wel bij je zo'n lekkere douchegel want je bent zelf al een lief en zoet "oma" chocolaatje. Wat heb ik weer genoten op je blog en van het vedervriendje, hop de wijde wereld in. Goed weekend, liefs van Cin

Annelies zei

Ik ben een echte choco-liefhebber, maar om er nu zelf ook naar te ruiken. Ik weet het niet.