vrijdag 12 december 2014

DH wat kan een mens toch met weinig tevreden zijn.
Ik heb de daglichtlamp aan, DH zit zijn krantje te lezen 

en ik kijk zeer tevreden om mij heen en zie een gezellige woon kamer, en heb, uiteraard kerstmuziek opstaan. Buiten stormt het, maar binnen heb ik niets anders nodig dan dit.

 Niet helemaal natuurlijk, want sinds gisteren zit ik hier weer rondom gelukkig te wezen met een quilt op schoot en de benodigde atattributen om deze quilt door te pitten.
DH zit mee tenieten en is er ook heel blij mee en hoopt net als ik, dat het maar lang mag duren en wie weet komt er dan toch nog een quilt op ons bed.


5 opmerkingen:

Hermie zei

ik ben zo super blij voor je en vind het zo fijn voor je.Ik hoop ook dat het zo door blijft gaan.

Marianne Gooren zei

Mooi om te lezen Ines! Hoop dat het maar heel lang zo mag blijven... en lekker verder genieten zo samen!

Lida zei

Zo heerlijk dat je weer steekjes kunt zetten! Ik geniet wel mee! Groetjes
Lida

Wilma Kuin zei

Fijne momenten,....

Johanna Zweden zei

Fijn uiteinden en een heel gelukkig gezond, liefdevol 2015, met heel veel creativiteit

Groetjes uit Zweden