vrijdag 25 oktober 2013

De bloemetjes zitten erop, nu nog twee aan de boven- en onderkant en dan kan ik weer verder met het volgende deel.
Ik heb van haar een stel heerlijke applique naalden gekregen en die werken een stuk beter dan die van Roxanne die zijn erg hard en die van Shirley zijn dun en soepel, ik heb ze gelijk besteld.
Het was deze week genieten van het zachte weer, we hebben de hele dag de deur open gehad, en lekker zonder jas naar buiten.
Gisteren bij mijn suikertante geweest en ze vond dat het goed ging, ik was 2 kilo afgevallen en bloedprikken was niet nodig want bij de laatste keer was dat 6.7, over 6 weken terugkomen en in januari gaat ze dan weer bloed afnemen.

Vandaag weer verder met de diamanten van DD, want die heeft weer een poos stilgelegen.

6 opmerkingen:

Lida zei

Zijn het van die lange met een groter oog? Ja die werken heerlijk, ik weet alleen het merk niet meer! Veel plezier met je steekjes, je middenstuk wordt schitterend!
Groetjes
Lida

Hermie zei

Prachtig Ines, het zal nog wel tot maart furen voor ik hem weer in het echie zie.

Klaske zei

Scheelt echt hé welke naald je gebruikt!Veel plezier met je LE, hij word mooi!

katrien zei

Al een mooi geheel.

Wilma Kuin zei

Wat lief dat ze meedacht met je,.. Je LE wordt prachtig,..

Guusje, zei

Je LE wordt prachtig. Fijn dat je fijne naalden hebt om mee te werken.